Upravljanje ugledom jedna je od najbrže rastućih i najtraženijih online usluga, jer omogućuje kompanijama i pojedincima da se na internetu pokažu u najboljem svjetlu. Ne nužno istinitom, razumije se.
Usluga upravljanja ugledom sastoji se od širenja dobrog glasa i potiskivanja nepovoljnih informacija o klijentu. Osim što ga reklamiraju na društvenim mrežama, upravljači ugledom o klijentu objavljuju povoljne reportaže, kritike i komentare tako da bi oni prevladali nad negativnima i pojavili se na vrhu rezultata pretraživanja. U tu se svrhu služe tehnikama koje uključuju pisanje pozitivno intoniranih članaka (uz pomoć kooperativnih novinara i stručnjaka), blogova, komentara na forumima i društvenim mrežama. Nakon što je internet zasićen napisima koji slave naručitelja, velika je vjerojatnost da će korisnik interneta koji traži objektivne informacije nabasati na neku od stranica s namješteno pozitivnim sadržajem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ovo sve je istinito. također se slažem da internet raspolaže sa puno neistinitih informacija. Ali oglašavanje putem interneta za tvrtke je jako dobro po mom mišljenju… Kod oglašavanja tvrtki na internetu puno se koristi trend internet marketinga. Po meni je to dobra stvar, također i ovo cjelokupno oglašavanje, ali se mora dobro pazirti da sami sebi i svojoj tvrtki ne naštetimo.
Uključite se u raspravu