Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako napisati poslovni plan

Autor: Lovorka Kozole
07. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Mike P. McKeever, How to Write a Business Plan, NOLO press, 2005., 256 stranica

Mike McKeever je predavao poduzetništvo i menadžment za male tvrtke na velikom broju javnih viših (dvogodišnjih) škola. Objavio je niz članaka na temu poduzetništva za izdanja Dow Jones, Sloan Publications Business Journal i mnoge novine i časopise. Vodi i kompaniju Business Plan Workshop. Ova njegova knjiga koju često koristi u svojim predavanjima i radionicama objašnjava kako napisati poslovni plan i doći do financijskih sredstava potrebnih za financiranje novog posla ili širenje već postojećeg. Primjeri poslovnih planova, formulara i sličnih materijala pomažu u tome da naučite iznijeti uvjerljivu financijsku mogućnost bankama i ulagačima u obliku koji oni traže i koji im je razumljiv. McKeever sve to iznosi na vrlo razumljiv i jednostavan način. Zato on ističe sve što još treba naučiti za uspješno pokretanje vlastitog poduzeća, a to uključuje: procjenu profitabilnosti poslovne ideje, procjenu operativnih troškova, pripremu priljeva novca, predviđanja stvaranja profita i gubitaka, određivanje vrijednosti imovine, financijskih obaveza i neto vrijednosti, pronalaženje potencijalnih izvora financiranja, te iznošenje svojih planova zajmodavcima i ulagačima. Unatoč razlikama u postojećim financijskim institucijama, bilo državnim bilo privatnim, pa i zakonima, ova je knjiga iznimno korisna i domaćim čitateljima jer je većina tema koje autor obrađuje informativna, jer nije vezana isključivo za konkretne prakse, nego je primjenjiva za započinjanje vlastitog posla neovisno o gospodarskoj grani, ali i državi u kojoj živimo.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mike McKeever je predavao poduzetništvo i menadžment za male tvrtke na velikom broju javnih viših (dvogodišnjih) škola. Objavio je niz članaka na temu poduzetništva za izdanja Dow Jones, Sloan Publications Business Journal i mnoge novine i časopise. Vodi i kompaniju Business Plan Workshop. Ova njegova knjiga koju često koristi u svojim predavanjima i radionicama objašnjava kako napisati poslovni plan i doći do financijskih sredstava potrebnih za financiranje novog posla ili širenje već postojećeg. Primjeri poslovnih planova, formulara i sličnih materijala pomažu u tome da naučite iznijeti uvjerljivu financijsku mogućnost bankama i ulagačima u obliku koji oni traže i koji im je razumljiv. McKeever sve to iznosi na vrlo razumljiv i jednostavan način. Zato on ističe sve što još treba naučiti za uspješno pokretanje vlastitog poduzeća, a to uključuje: procjenu profitabilnosti poslovne ideje, procjenu operativnih troškova, pripremu priljeva novca, predviđanja stvaranja profita i gubitaka, određivanje vrijednosti imovine, financijskih obaveza i neto vrijednosti, pronalaženje potencijalnih izvora financiranja, te iznošenje svojih planova zajmodavcima i ulagačima. Unatoč razlikama u postojećim financijskim institucijama, bilo državnim bilo privatnim, pa i zakonima, ova je knjiga iznimno korisna i domaćim čitateljima jer je većina tema koje autor obrađuje informativna, jer nije vezana isključivo za konkretne prakse, nego je primjenjiva za započinjanje vlastitog posla neovisno o gospodarskoj grani, ali i državi u kojoj živimo.

Autor: Lovorka Kozole
07. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close