Piše: Ilija Brajković
Svako aktivnosti i kampanja na internetu mora imati svoj (mjerljivi) cilj. Ukoliko ne mjerimo i pratimo rezultate naših aktivnosti onda nikada ne možemo znati koja od tih aktivnosti nam donosi najbolje rezultate. Još davno je to opisao John Wannamaker: “Half of the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.” Cilj svakoga tko se bavi (internet) marketingom bi trebao biti što preciznije mjerenje aktivnosti kako bi se klijentu postigli što bolji rezultati i ostvarili ciljevi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu