Novo izdanje međunarodnog Heinekenovog komunikacijskog programa When You Drive, Never Drink nedavno je krenulo i u Hrvatskoj. Zvijezda TV reklame bivši vozač i svjetski prvak Formule 1 Nico Rosberg u spotu uspijeva ne podleći pritisku, odlučno naglašavajući da je i jedno pivo previše kada voziš.
Filip Rabuzin, direktor marketinga Heinekena Hrvatska u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o globalnom istraživanju o konzumaciji alkohola koju su proveli, važnosti poruka marketinške kampanje poput ove i kampanje Moderate Drinkers Wanted i kakve su reakcije publike na kampanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu