Samo jedan posto Hrvata nema TV u svom kućanstvu, a najveći broj njih, 51 posto, posjeduje jedan televizor.
Nismo zadovoljni informiranošću o digitalizaciji, a niti ne prepoznajemo njezine prednosti. Od besplatnog sadržaja na TV-u pak najviše nam nedostaje dokumentaraca, pokazuje istraživanje koje je u sklopu projekta SEE DIGI TV, financiranog sredstvima EU IPA Fonda, za Agenciju za elektroničke medije provela agencija Ipsos Puls. TV signal dvije trećine kućanstva (67 posto) prima preko zemaljske antene. U Hrvatskoj trenutačno tek nešto više od četvrtine (27 posto) ima IPTV ili tzv. internetsku televiziju. Kabelskom televizijom pak pokriveno je tek 14 posto kućanstava. Cilj istraživanje bio je analizirati svijest javnosti o digitalizaciji. Istraživanjem je tako utvrđeno da, niti u trenutku prelaska s analognog na digitalni signal u listopadu 2011., kao niti sada, informiranje o procesu digitalizacije nije potpuno. Građani su podijeljeni oko prednosti koje im donosi digitalizacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu