Video na zahtjev gotovo pa je zamijenio komercijalnu televiziju. Filmovi i serije danas se gledaju i na mobilnim uređajima, a upravo takva fleksibilnost očito je poželjan moment u konzumaciji. To dokazuju i zadivljujuće statistike rasta ovog tržišta, a one su dobar input i za razvoj platformi koje ovakav način konzumacije sadržaja dižu na novu razinu praktičnosti.
Naglasak kod odabira videa na zahtjev pred klasičnom televizijom je praktičnost te brzina pristupa sadržaju koji te zanima baš u tom trenutku. To potvrđuje i istraživanje Survey Monkeyja koje kaže da su troškovi i praktičnost dva glavna razloga zašto ljudi koriste ‘streaming’ usluge. Više od polovice (58,5 posto) navodi da su streaming usluge jeftinije od kabelske/satelitske televizije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu