Nakon Karla Lagerfelda, Viktor&Rolfa, Roberta Cavallia, Matthewa Williamsona listi poznatih dizajnera koji kreiraju za H&M pridružuje se i poznati britanski brand za modne dodatke Jimmy Choo. Kolekcija glamuroznih cipela i torbi kreiranih samo za ovaj poznati švedski lanac trgovina kupcima će biti dostupna 14. studenog u 200 dućana diljem svijeta.
Osvježenje
Unatoč listi poznatih koji su kreirali za H&M, ovo je prva suradnja tog lanca dućana sa brendom za modne dodatke. Također, ovaj puta će Jimmy Choo dizajn biti dostupan i muškarcima jer će biti napravljena i kolekcija muških torbi, cipela i drugih modnih dodataka. “Privilegirani smo jer smo se našli među modnim veličinama koje su do sada dizajnirale za H&M i što ćemo dizajnirati kolekciju za modernu, sposobnu i pametnu ženu ali i kolekciju u kojoj će se naći nekoliko dobrih komada i za muškarce.”, rekla je Tamara Mellon, osnivačica i Predsjednica kompanije Jimmy Choo. Dodala je da će Jimmy Choo dizajn H&M-u donijeti sofisticiranu, glamuroznu i modernu ali i pristupačnu kolekciju koja će biti odmah rasprodana. S njom se slaže i Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica za H&M. “Obožavamo Jimmy Choo cipele i torbe jer su sexy i glamurozne te dodaju instatn stil i najjednostavnijoj odjeći. Suradnja je uzbudljiva i zbog toga jer će ovo biti naša prva dizajnerska kolekcija cipela. Užitak je biti u mogućnosti ponuditi vrhunske dizajnerske cipele i torbe našim kupcima”, rekla je kreativna savjetnica za H&M. Sezonu proljeće/ljeto 2009. za H&M kreirao je Matthew Williamson. U modu je vratio vruću pinki, izrazito žutu i upečatljivo zelenu boju. Međutim, najpopularnija kolekcija kreirana za ovaj švedski lanac svakako je bila ona koju je kreirao Roberto Cavalli. Omiljeni dizajner zvijezda koji vješto koketira sa kičem stvorio je kolekciju dostupnu klijenteli plićeg džepa koja nije mogla proći bez zlata i životinjskih uzoraka. Poznat je i po izjavi “Jedna haljina vam može promijeniti život. Iznenada izgledate seksipilnije i muškarci vam prilaze. To se ne događa u haljini od Prade, ali u haljini od Cavallija – da.” Povijest brenda Jimmy Choo seže u 1996. godinu, a po predstavljanju javnosti brend doživljava velik uspjeh.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu