Prema izboru magazina AdWeek, Universal McCann (UM) jedna od najvećih globalnih agencijskih networka proglašena je za medijsku agenciju godine. Također, svjetski globalni medijski opinion lider na području vijesti iz svijeta oglašavanja i tržnog komuniciranja, magazin i portal Advertising Age izabrao je na svojoj agencijskoj A-listi UM sa preko 4.800 zaposlenika u 151 uredu u 127 zemalja kao medijsku agenciju godine, točnije za najbolju svjetsku mrežu za planiranje i zakup medija za 2016.godinu.
˝Smatram da je najzaslužnija za to bespoštedna borba da našim postojećim, kao i novim klijentima, iz dana u dan dokazujemo da našim znanjem, iskustvom i energijom možemo donijeti opipljive benefite za njihovo poslovanje. U današnjem globaliziranom medijskom okruženju koje se mijenja iz dana u dan, oslanjati se na "staru slavu" nikako nije opcija, te se iz dana u dan moramo svojim klijentima dokazivati jer, sportskim žargonom rečeno, svaki dan počinje nova utakmica za povjerenje naših klijenata˝, tvrdi Mario Lovrić, Managing Director UM Zagreb i UM Ljubljana. Kako kaže Vedran Vereš, nova snaga UM- a, oglašivačima je bitno imati za partnera agenciju u koju se mogu pouzdati i kojoj mogu vjerovati da upravlja njihovom medijskom investicijom u svrhu ispunjavanja klijentovih, a ne agencijskih ciljeva. ˝Medijska ekspertiza, praćenje tržišta, prilagođavanje medijskih trendovima i sposobnost osiguranja najboljih financijskih uvjeta je ono što klijenti očekuju od svoje agencije˝, poručuje Vedran Vereš, Client Servise Director UM Zagreb I UM Ljubljana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu