Mario Lovrić nedavno je preuzeo poziciju v.d. managing directora u agenciji Universal McCann (UM), agencijom koja se kao dio McCanna Zagreb bavi medijskim planiranjem i zakupom.
Lovrić je na toj funkciji zamijenio Vanesu Priseker, s kojom je kao account direktor UM-a surađivao, stoga i kaže kako u rad UM-a ne misli unositi velike zaokrete. S Marijem Lovrićem smo razgovarali o budućnosti oglašavanja u tiskanim medijima i zamkama koje može donijeti 'hard sell' oglašavanje na društvenim mrežama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu