Ima li sličnosti između kuhinje i oglašavanja

Autor: Poslovni dnevnik , 04. ožujak 2013. u 22:01
Najavljena nova četiri predavača Dana komunikacija u svibnju u Rovinju

Festival Dani komunikacija objavio je novi popis predavača. Izdvajamo Joaoa Wengoroviusa, veterana oglašivačke industrije a danas poznatog chefa koji će kulinarko-oglašivačkim metaforama govoriti o spoju sardina i čokolade.

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., najavljuje predavanja Ann Handley, Jo?o Wengoroviusa, Klausa Hahna i Branislava Perića, vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji "vladaju" oglašivačkom industrijom današnjice. Sudionici festivala iz Hrvatske i regije u četiri će dana imati priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznati kako i sami mogu primijeniti predstavljene alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja.

1. Ann Handley
Ann Handley slovi za jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najutjecajnijom ženom Social Media od strane Forbesa, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerica na svijetu. Ann je koautorica bestsellera Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom  "Content Worth Sharing" i podijeliti svoje znanje o tome kako kreirati sadržaj o kojem će se govoriti i koji će se "dijeliti" te koji će u konačnici doprinijeti boljim poslovnim rezultatima. Prikazat će rezultate najnovijeg istraživanja o content marketingu te primjere kako neki najinspirativniji brendovi uspješno vladaju ovim područjem.

2. Joáo Wengorovius
Veteran oglašivačke industrije i donedavni CEO BBDO grupe Portugal, Joao Wengorovius je danas chef koji uči od najboljih francuskih chefova, osvajača Michelinovih zvjezdica, kao što je Alain Ducasse. Ovaj briljantan govornik koji sjajno barata kulinarsko-oglašivačkim metaforama održat će zanimljivo predavanje "Sardines and Chocolate" u kojem govori o važnosti sagledavanja problema iz drugačije perspektive te daje poveznice između onog što je potrebno za osvajanje Michelin zvjezdice i prestižnih oglašivačkih nagrada poput Lava.

3. Branislav Perić
Osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Pariz (WPP), u koju je došao iz DDB-a, najnagrađivanije reklamne agencije u Francuskoj 2011. Prije agencijske karijere Branislav Perić je radio za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi's i McDonald's. Njegovo predavanje "The Economy of Scale of Digital" prikazat će ključne okosnice digitalnog marketinga današnjice te kako različite industrije zahtijevaju različito upravljanje digitalnim platformama. Sudionicima će kroz brojne primjere otkriti što je presudno prilikom odlučivanja o investicijskim odlukama i procesima smanjenja troškova poslovanja u najvećim tvrtkama na svijetu, ali i o tome kako kreativnost može "pobijediti" sve prepreke.

4. Klaus Hahn
U industriji oglašavanja prisutan je preko dvadeset godina. Prije četiri godine Klaus Hahn je suosnovao agenciju Volontaire koja je prošle godine osvojila Grand Prix Cannes Lion i zlatni Clio za kampanju Curators of Sweden o kojoj će govoriti u Rovinju. Na inspirativnom i zanimljivom predavanju sudionicima će otkriti metodologiju i "behind the scenes" rad koji stoje iza ove proslavljene kampanje koja je dotaknula je puno važnih točaka i potaknula globalni pokret. Govorit će o uspješnim komunikacijskim strategijama države i njenih institucija na društvenim medijima, kako novi mediji mogu pomoći turizmu, kako dokazati "brand promisse", a ne samo govoriti o njemu te kako smjele ideje mogu generirati značajni globalni PR.

Prijave

Trkom po rane kotizacije

U tijeku je specijalna ponuda cijena kotizacija za vrijeme rane prijave (Early Bird) s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e, a koja iznosi 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja. Nakon tog datuma pa do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna. Cijene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Maistra kao partner projekta osigurala je ponudu smještaja za sudionike po popularnim cijenama u svojim hotelima u Rovinju.

Komentirajte prvi

New Report

Close