Kako se ne bi “zamaglile oči” roditeljima, Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) predložila je Jamnici da preprave reklamu Jana Junior u dijelu u kojem se o toj vodi govori kao najboljoj vodi za djecu. Na tu činjenicu HURA-u je upozorila Mila Jelavić, pravobraniteljica za djecu. No što ako se reklama ne izmjeni?“Ako se ogluše možemo podnijeti prijavu inspektoratu ili se može podnijeti tužba. Naša prijava inspektoratu se ipak ozbiljnije promatra i ima veću vrijednost od prijava građana, no naravno, svatko je može podnijeti”, komentira Kamilo Antolović, predsjednik Suda časti HURA-e.
Završena kampanja
Osim Janine reklame na dnevnom redu Suda časti našle su se i reklame Tele2 i Vipnetova Tomato reklama na koje je zamjerke imala Agencije za elektroničke medije. Tako je “Tomato brutalna tarifa” i gluma popularnog Ante (Emir Hadžihafizbegović) u pojednim scenama okarakterizirana kao nasilna te se navodi kako prosječan potrošač može te scene percipirati kao odobravanje ili poticanje na nasilje pa se sugerira da se reklama izmijeni. No, Tomato ipak neće imati što izmjeniti jer “rok trajanja” te reklame prošao. “Spomenuta kampanja je završila i ne prikazuje se više”, kaže Martina Rizman Matić iz odjela za odnose s javnošću Vipneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Odličan marketing! Napraviš upitnu reklamnu kampanju, provokacijom podigneš malo na noge regulatorna tijela i dobivaš ekstra reklamu po medijima besplatno. Svi se fokusiraju na – proizvod. Čak i oni van ciljanog tržišta. Dobar posao.
Uključite se u raspravu