Kampanje za pakete mobilnih usluga Bonbon već godinama igraju na duhovitost stoga ne čudi ni najnovija kampanja Điđi- Miđi koju je osmislila kreativna agencija McCann.
"Kampanjom smo korisnicima htjeli pokazati što su glavni atributi u Bonbonu, a koji nas diferenciraju od konkurencije. Dva su glavna atributa u fokusu; prvi je da u bonbonu nema kompromisa jer korisnici dobivaju ono što vide, a drugi je fleksibilnost u odabiru paketa 'biraj samo ono što ti želiš'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu