Kompanija Heineken predstavila je krajem siječnja globalnu kampanju Moderate Drinkers Wanted. Kampanja se naslanja na rezultate istraživanja koje je za tvrtku provela agencija Canvas8, a pokazuju kako mladim odraslim osobama umjerena konzumacija postaje sve važnija i sve češći izbor prilikom izlazaka. Kako kažu iz Heinekena Hrvatska ta promjena u ponašanju pretočena je u koncept kojim naglašavaju da umjerenost omogućava zadržavanje kontrole nad vlastitim ponašanjem i maksimiziranje svih onih prilika koje večer nudi.
Pravi frajeri znaju mjeru
Poručuju da je umjerenost cool, a u središtu kampanje su žene koje muškarcima jasno poručuju da pravi frajeri znaju mjeru. Upravo žene su zvijezde najnovijeg TV spota brenda Heineken gdje, pjevajući hit Bonnie Tyler I Need a Hero, u klubovima i na ulicama Los Angelesa traže svoje heroje te muškarcima složno poručuju: Pravi frajeri znaju mjeru. Na samom kraju spota, muškarac odbija novi Heineken koji mu pruža konobarica i odlazi iz kafića. Spot, koji potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg probudio je znatiželju mnogi i česta je tema razgovora iako se emitira već tjednima. Premda se na prvu čini neobičnim pristupom to što se sam proizvod na kraju reklanmnog spota odbija, sve je to napravljeno s razlogom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu