Tko god da je u PSA koncernu odlučio nekadašnju C5 limuzinu zamijeniti kompaktnim SUV-om, ne mora strahovati. Nije fulao. Nasljednik ne pretjerano obožavanog sedana – C5 Aircross daleko je bolji i dojmljiviji automobil od prethodnika čija je proizvodnja zauvijek otpisana. Ne zato što puca na hiper popularni“terenski” segment, naprosto je kvalitetnije konstruiran. A iako je prvi veći Citroenov borac u SUV kategoriji, Aircross ostaje pravi pravcati Francuz. Svi znaju da to uvijek znači dvije stvari – dizajn i udobnost. Već na prvi pogled jasno je da su Citroenovi dizajneri u ovoj priči “gurali” neku svoju stilsku logiku, puno je detalja na ovom automobilu, od svjetala do zračnih “umetaka”, nacrtano upravo kako bi se razlikovao od mora sve sličnijih SUV-ova koji godinama preplavljuju tržište pod kapom svih mogućih brendova. Rizik pucanja na različitost očito im se u dobroj mjeri isplatio jer C5 Aircross mnogima je privlačan.
I druga Francuzima tako “sveta” stavka – udobnost bila je očita nit vodilja u stvaranju ovog automobila i treba priznati da je upravo ona u njemu dovedena na jednu posve novu razinu. Ali upravo se tu potencijalno krije zamka koja bi mogla suziti ciljani bazen kupaca na koje ovaj proizvođač cilja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu