Na panelu oglašivača pod nazivom "Kako biramo marketinšku agenciju" koji je održan u sklopu BalCannes revije na Weekend Media Festivalu predstavljeni su rezultati istraživanja o stavovima oglašivača vezanim uz suradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj koje je provelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Istraživanje je pokazalo da je hrvatskim oglašivačima najvažnija kvaliteta rada agencije, razumijevanje klijenata i njegovog tržišta te kvaliteta kreativnog rješenja. Kao navažnije karakteristike agencije, oglašivači su u najvećem broju istaknuli kvalitetu predloženih strategija te znanje i posvećenost agencijskog tima. Istraživanje je također pokazalo kako većina klijenata svoje marketinške agencije percipira kao značajne partnere u razvoju vlastitog poslovanja te da su oglašivači su uglavnom zadovoljni svojim partnerima agencijama. Ipak, prema istraživanju marketinške agencije samo kod četvrtine klijenata imaju značajnu ulogu u formuliranju marketinške strategije, kao i da klijenti nedovoljno uvažavaju strukovne nagrade kao jedan od ključnih čimbenika za izbor agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu