Međunarodna komunikacija naredne će tri godine biti jedan od najvažnijih trendova u području odnosa s javnošću (PR). Pokazalo je to opsežno europsko istraživanje na području odnosa s javnošću – "European Communication Monitor", koje se provodi već sedmu godinu zaredom.
"Uzimajući u obzir visoki stupanj integracije europskih gospodarstava, kompanije bez razrađene strategije međunarodnog komuniciranja riskiraju uspjeh svog poslovanja", poručio je profesor Ansgar Zerfass. voditelj istraživačkog tima, komentirajući rezultate istraživanja.S važnošću međunarodne komunikacije kao ključnog trenda u PR-u, slažu i hrvatski komunikacijski stručnjaci (njih 75,9 posto), no tek 46,6 njih vjeruje da kompanije u kojima rade imaju kvalitetne strukture i strategije za komuniciranje na međunarodnoj razini.No, činjenica je da poprilično turbolentna ekonomska situacija u Europi imala veliki utjecaj na strateško komuniciranje, istovremeno kao prijetnja, ali i kao prilika. Većina ispitanika tako se u proteklih godinu dana morala baviti kriznim komuniciranjem. Generalno gledajući, ispitivanje je pokazalo da 87 posto komunikacijskih stručnjaka koji su zaposleni u komunikacijskim odjelima smatraju da je komunikacija odigrala važnu ulogu za cjelokupan uspjeh njihovoe kompanije u posljednjih godinu dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu