Društvene mreže postale su neizostavan alat u komunikaciji s potrošačima, no trendove koji ih prate neki oglašivači još uvijek nisu prepoznali. Kompanije Nielsen i McKinsey anketirale su potrošače kako bi doznali na koji način potrošači koriste društvene mreže te kako bi to oglašivači mogli iskoristiti.
1.Više investicija u mobitele
Istraživanje je pokazalo da potrošači sve više koriste pametne telefone i tablete kako bi pristupali društvenim medijima. Iako se osobno računalo još uvijek najčešće koristi, studija je pokazala da je vrijeme provedeno na mobilnim aplikacijama i mobilnim stranicama u usporedbi sa 2011. povećano za čak 73 posto. Osim toga, 43 posto korisnika izjasnilo se kako koriste smatrphone kako bi pristupili društvenim mrežama, dok 16 posto njih za to koristi tablete. Iz toga proizlazi zaključak da bi sve više oglašivača trebalo razmišljati o tome kako će svoj sadržaj, odnosno poruke plasirati na mobilnim platformama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu