Slovenski odvjetnik Cene Grčar odličan je poznavatelj medijskog prostora u Sloveniji i drugim zemljama EU. U intervjuu za ljubljanski Marketing magazin, čije odlomke donosimo uz pristanak autorice Simone Kruhar Gaberšček, Grčar govori o problemima koji se tiču i hrvatskog medijskog tržišta.
Oglašavanje u online medijima je sve više automatizirano i ciljano, pa na inozemnim stranicama koje posjećuju slovenski korisnici nalaze oglase na slovenskom. Nađe li su među njima neka reklama koja je kontroverzna iz perspektive slovenskog zakonodavstva?
Strani online mediji ne spadaju u nadležnost Republike Slovenije, takav medij neće imati nikakvih problema s našim regulatorom, pa čak i ako bi oglasi koji se emitiraju na slovenskom i bili u suprotnosti sa slovenskim zakonodavstvom. U svakom slučaju, za usklađenost oglasa sa zakonom odgovoran je medij, dok za istinitost i točnost navoda u oglasu odgovara oglašivač.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu