Dizajn i ambalaža Vegete inovativni već 60 godina

Autor: Marta Duić , 20. veljača 2020. u 21:59
Izloženi su i muzejski primjerci pakiranja/M. LukuniĆ/PIX

Izložba je priča o najpoznatijem našem izvoznom proizvodu kroz razvoj vizualnog identiteta.

U zagrebačkoj Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva do polovine veljače trajala je izložba koja prati šest desetljeća vizualne povijesti Vegete, najpoznatijeg hrvatskog izvoznog proizvoda.

Nastala u suradnji Podravke, HDD-a i Muzeja Grada Koprivnice, priča je to o Vegeti iz perspektive razvoja ambalaže i grafičkog dizajna. Uz 60 muzejskih primjeraka ambalaže, izložba sadrži i puno arhivskog materijala, fotografija, reklamnih spotova, isječaka iz TV emisije Male tajne velikih majstora kuhinje i tekstova koji oživljavaju priču o omiljenom proizvodu generacija.

Prostorna koncepcija i postav izložbe djelo je zagrebačke agencije Brigada, a vizualni identitet izložbe i dizajn kataloga potpisuju Bruketa&Žinić&Grey. Iz prehrambene kompanije, kažu da je autorica izložbe Draženka Jalšić Ernečić napravila priču o prostoru, vremenu i ljudima.

Izložba je otkrila i manje poznate autore dizajna Vegete, među kojima je i Dušan Bekar 70-ih godina. Dizajn i ambalaža prve kartonske kutijice Vegete 1959. djelo je tad najveće oglašivačke agencije Ozehe i kreativnog direktora Dušana Mrvoša.

U povodu 60 godina brenda Podravka je raspisala i natječaj u kojem su potrošači kreirali naljepnice za Vegetu. Javilo se 32.333 potrošača primarno iz Hrvatske, a slijede BiH, Srbija, Crna Gora i Makedonija. Prijave su dolazile i iz Australije, SAD-a i većine država EU.

Komentirajte prvi

New Report

Close