Prema najnovijem istraživanju koje je EACA provela među agencijama u Europi na temu privlačenja mladih talenata u marketinšku industriju, čak 42% agencija smatra pronalazak kvalitetnih kadrova za zapošljavanje velikim izazovom, dok 38% s time nema problema.
U istraživanju je sudjelovalo 177 agencija iz 22 zemlje, a iz Hrvatske ih je bilo sedam. Većina anketiranih agencija pruža full-service uslugu. Rezultati istraživanja kojim se htjelo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi, s mišljenjima koja se razlikuju ne samo među pojedinim zemljama, nego i profesijama unutar agencijskog biznisa. Najveći je izazov privući stručnjake za digitalnu strategiju, potom strateško planiranje, pa account managere, kako se izjasnilo 63% agencija, ali zato još uvijek nemaju problema s privlačenjem kreativnih zanimanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu