Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Diploma je važna u oglašavanju

Autor: Poslovni dnevnik
06. listopad 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Deset posto agencija spremno je platiti studentski kredit mladim talentima/FOTOLIA

Istraživanje o talentima u marketingu.

Prema najnovijem istraživanju koje je EACA provela među agencijama u Europi na temu privlačenja mladih talenata u marketinšku industriju, čak 42% agencija smatra pronalazak kvalitetnih kadrova za zapošljavanje velikim izazovom, dok 38% s time nema problema.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U istraživanju je sudjelovalo 177 agencija iz 22 zemlje, a iz Hrvatske ih je bilo sedam. Većina anketiranih agencija pruža full-service uslugu. Rezultati istraživanja kojim se htjelo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi, s mišljenjima koja se razlikuju ne samo među pojedinim zemljama, nego i profesijama unutar agencijskog biznisa. Najveći je izazov privući stručnjake za digitalnu strategiju, potom strateško planiranje, pa account managere, kako se izjasnilo 63% agencija, ali zato još uvijek nemaju problema s privlačenjem kreativnih zanimanja.

Prema najnovijem istraživanju koje je EACA provela među agencijama u Europi na temu privlačenja mladih talenata u marketinšku industriju, čak 42% agencija smatra pronalazak kvalitetnih kadrova za zapošljavanje velikim izazovom, dok 38% s time nema problema.

U istraživanju je sudjelovalo 177 agencija iz 22 zemlje, a iz Hrvatske ih je bilo sedam. Većina anketiranih agencija pruža full-service uslugu. Rezultati istraživanja kojim se htjelo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi, s mišljenjima koja se razlikuju ne samo među pojedinim zemljama, nego i profesijama unutar agencijskog biznisa. Najveći je izazov privući stručnjake za digitalnu strategiju, potom strateško planiranje, pa account managere, kako se izjasnilo 63% agencija, ali zato još uvijek nemaju problema s privlačenjem kreativnih zanimanja.

Na pitanje je li fakultetsko obrazovanje važno za rad u oglašavanju izjasnilo se čak 70% agencija, a samo se jedan posto agencija izjasnilo kako to uopće nije važno. LinkedIn i Xing su kao društvene mreže puno važnije za regrutiranje mladih stručnjaka od Facebooka.Na pitanje koje beneficije su agencije spremna ponuditi kao sredstvo privlačenja mladih talenata preko sedamdeset agencija je navelo socijalne beneficije, pedeset agencija nudi kantine odnosno topli obrok, a samo trinaest agencija je navelo da je spremno platiti studentski zajam kao beneficiju.

Autor: Poslovni dnevnik
06. listopad 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close