Digitalna transformacija nekim je organizacijama omogućila da prežive, a drugima da rastu zahvaljujući promjeni u modelu poslovanja.
Najveći efekt imaju kampanje koje sve više kombiniraju digital u potrazi za najvećim dosegom, ali i inzistiraju na konzistentnosti komunikacije i izvrsnosti sadržaja. Digital daje slobodu da ispričate priču na puno različitih i zanimljivih načina, kaže Mirjana Glavak, direktorica prodaje medijskih rješenja u 24sata, s kojom smo uoči najveće regionalne digitalne konferencije Digital Takeover, 12. ožujka u Zagrebu, razgovarali o promjenama koje je donijela digitalna transformacija, o izazovima i najnovijim trendovima u digitalnom marketingu, utjecaju društvenih mreža i influencera na digitalne medije, potencijalu ulaganja u digital te o samom fokusu ovogodišnje konferencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu