Na tržište dolaze inovativni poslovni modeli, a plasiraju ih novi poduzetnici. Sa svojim kreativama i inovativnim marketinškim proizvodima, kreiranim kako na platformama tako i s revolucionarnim tehnologijama, oni donose nove vrijednosti i vrlo brzo postaju prepoznatljivi. U svojevrsnoj novoj generaciji marketinških igrača tako su nezaobilazne i tri mlade zagrebačke agencije – Rinzol, Holo Lab te Marketing Club. Holo Lab vode njegovi većinski vlasnici Juraj Kolovrat i Zdenko Štok.
Hologramskom tehnologijom već predstavljaju velike hrvatske brendove u HoReCa kanalu, a uslugu planiraju plasirati i u snažnom kanalu retaila. Procjenjuje se da će poslovanjem koje je krenulo tek od svibnja tvrtka realizirati i prvi milijun. Rinzol je full service agencija, u vlasništvu Sandija Hadžića. Razvoj strategija, komunikacije, digitalnih kampanji, te online i offline kampanji, doveo ih je do statusa jedne od najbrže rastućih agencija u 2019. S dvoje zaposlenih u 2018. ostvarili su više od 800 tisuća kuna prihoda, no najveći rast bilježe unazad pola godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu