Ovogodišnje, treće izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja i najvažnijeg marketinškog događaja u Hrvatskoj održat će se u Rovinju od 16. do 19. travnja, odnosno mjesec dana ranije nego što je to dosad bio slučaj.
Kako se doznalo na tiskovnoj konferenciji, održanoj u utorak u Zagrebu, novi termin je odmaknut od glavnih sličnih događanja u svijetu, što povećava mogućnost da se u Rovinju pojave vodeći svjetski marketinški stručnjaci.Organizatori Dana komunikacija su Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) i IAB Hrvatska, a njihovi su partneri festivali Cannes Lions i Eurobest. Ovogodišnja manifestacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Po prvi će put biti održane i 'huraonice', interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu