Od sredine veljače do sredine ožujka u Vižinadi u Istri održava se prvo izdanje edukativnog programa Sonda Designed by People, osmišljen u kreativnom centru Studija Sonda, nagrađivanog kreativnog tima koji čine Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori i osnivači Studija Sonda i kreativnog centra. Oni za Poslovni dnevnik govore o svrsi i ciljevima programa, koji je prvi takve vrste u nas koji uključuje ‘narod’, tj. širu zajednicu, i to na izradi konkretnog proizvoda, u ovom slučaju skija.
Pokrenuli ste program Sonda Designed by People, što njime želite postići? Kao da želite na neki način demokratizirati dizajn, kao nešto što je pristupačno svakome?


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu