U posljednje vrijeme interaktivne platforme poput Facebooka, Twittera, Instagrama i ostalih društvenih mreža bilježe sve zapaženije rezultate kad je riječ o distribuciji marketinških sadržaja tvrtki, brendiranju njihovih proizvoda ili promociji pojedinih usluga. Neovisno o kojoj je platformi riječ, danas je gotovo nemoguće postići uspjeh na tržištu ukoliko se tradicionalnim alatima i tehnikama u odnosima s javnošću i marketingu ne pridodaju potencijali koje je sa sobom donijelo korištenje društvenih mreža.
Nova istraživanja
Integrirana komunikacija pobuđuje sve veći interes i među znanstvenicima u području informacijsko-komunikacijskih znanosti. Iz dana u dan raste broj istraživačkih radova kojima je cilj istražiti kako se moderni komunikacijski alati, strategije i kanali preklapaju s tradicionalnim, utječu jedni na druge te u kojoj mjeri suvremene tehnologije naše svakodnevice uzrokuju promjene u načinu komuniciranja pojedinih organizacija. Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment je, u suradnji s partnerima, organizirala međunarodnu znanstvenu konferenciju pod nazivom Communication Management Forum 2015 tijekom koje će 8. i 9. svibnja ugostiti istaknute stručnjake iz odnosa s javnošću, komunikacijskog menadžmenta, marketinga, medija te ostalih srodnih disciplina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu