Coca-Cola je izgubila vodeću poziciju na ljestvici najboljih svjetskih brendova u 2013., s koje ju je nakon 13 godina istisnuo Apple, proizvođač čuvenih iPhone-ova i iPad-ova, pokazalo je danas najnovije istraživanje tvrtke Interbrand.
To je prvi put da se poznati svjetski proizvođač bezalkoholnih pića više ne nalazi u samom vrhu ljestvice najboljih svjetskih brendova, koju je ta marketinška tvrtka iz sastava oglašivačkog konglomerata Omnicon kreirala 2000. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Tehnološke kompanije dolaze i odlaze a Cola će u vrhu ostat tko zna koliko,dok smo mi živi sigurno…pokušali su je ugroziti mnogi…Pepsi,Virgin…i uvijek bezuspješno
Uključite se u raspravu