Oglašivačko tržište u Hrvatskoj lani je bilo teško 1,5 milijardi kuna, ili 10 posto siromašnije nego 2011., a trend smanjenja proračuna za oglašavanje nastavit će se, čini se, i ove godine. Povećanje budžeta za oglašavanje može se očekivati tek kad je riječ o oglašavanju na internetu i televiziji, no tisak će i dalje, za najveći broj oglašivača, biti najkorišteniji tradicionalni medij.
Pokazalo je to istraživanje tvrtke inspiracija.com u kojem je sudjelovalo 312 tvrtki iz Hrvatske. Ispitanici su u njemu odgovorili kakvi su im planovi za oglašavanje u 2013. i 2014. te kako namjeravaju koristiti internet za razvoj poslovanja. Najveći broj tvrtki oglašavat će se putem interneta, a razlog tome je velik broj besplatnih načina reklamiranja na internetu, poput društvenih mreža, formu, blogova, ili e-mailova. No, nakon interneta, gdje bi udio oglašivača trebao dosegnuti 34 posto, najkorišteniji oglašivački medij u 2013. bit će tiskovine, u kojima se ove godine planira oglašavati čak četvrtina ispitanih oglašivača. Vanjske površine planira koristiti 17 oglašivača, dok će radijsko oglašavanje koristiti njih 10 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu