Brojke potvrdile Styriju kao najjačeg izdavača u Hrvatskoj

Autor: Borivoje Dokler,SHMS , 12. travanj 2012. u 22:00

Styria dnevno proda više od 215.000 primjeraka dnevnih novina, a njeni internetski portali imaju više od 30 milijuna posjeta mjesečno

Istraživanje MEDIApulsa provedeno od siječnja do prosinca 2011., pokazalo je da su Styrijine dnevne novine dvostruko čitanije od novina konkurencije. Prema njima, Styrijine dnevne novine, 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik, čita 1.146.841 ljudi, a novine konkurencije 598.683 ljudi. Osim u čitanosti, Styrijine dnevne novine bilježe i dvostruko bolje prodajne rezultate. One se dnevno u prosjeku prodaju u nakladi od 215.983 primjeraka. Slične rezultate, prema gemiusAudience iz siječnja 2011., ostvaruju i Styrijini internetski portali 24sata.hr, vecernji.hr, poslovni.hr, njuskalo.hr, budi.in, zdravakrava.hr i pametnakuna.hr. Oni mjesečno imaju ukupno 30.265.488 posjeta, a njihovi korisnici u prosjeku na njima provedu dvostruko više vremena nego korisnici na portalima konkurencije. I broj otvaranja je veći – na Styrijinim portalima pregledava se 3,5 puta više sadržaja nego na portalima konkurencije. Iz svih ovih podataka vidljivo je da su Styrijina dnevna izdanja i portale čitatelji prepoznali kao dvostruko bolje od konkurencije te da je Styria Media grupa najjača je i najutjecajnija medijska kuća na hrvatskom tržištu.

Impresivan portfelj
Styrijina snaga najbolje se očituje se u njezinom impresivnom portfelju – 24 tiskana izdanja kojim je uspjela pokriti sve relavantne ciljne skupine. Kroz njih, kao i kroz sve ostale platforme, Styria dnevno ima doseg do dva milijuna ljudi. Samo kroz tiskane dnevne novine dopire do 1,15 milijuna ljudi, i to bez preklapanja čitatelja. Styria stalno osluškuje potrebe tržišta i aktivno kontaktira sa svojim čitateljima, što je rezultiralo i nizom novih uspješnih izdanja. Samo u protekle dvije godine, na tržištu je plasirala mnoga izdanja, čime se dokazala i kao najproduktivnija medijska kuća. Najbolji dokaz da čitatelji doista Styrijina izdanja smatraju najboljim, podatak je o dvostruko većem broju pretplatnika od konkurencije. I što je najvažnije, taj broj raste iz dana u dan. Jedan od najutjecajnihih Styrijinih brendova su prve i najčitanije poslovne novine u Hrvatskoj – Poslovni dnevnik. Čitatelji Poslovnog dnevnika su prije svega ljudi koji odlučuju, tzv. decision makeri, u različitim područjima. Novine se bave svim segmentima modernog poslovanja, a jednaku pozornost posvećuju velikim i malim te srednjim poduzećima. Čitatelji Poslovnog dnevnika ubrajaju se među bolje situirane građane Hrvatske, a novine imaju status elitnog proizvoda. Na novine je pretplaćeno 55 posto poduzeća iz skupine TOP 100, te 38 posto poduzeća s najvećim prihodom u Hrvatskoj.Sve više čitatelja ima i među studentima i mlađom generacijom koja na taj način dobiva izvrstan uvid u tokove kretanja kapitala, mogućnost praćenja najnovijih trendova u ekonomiji. Poslovni tjednik svakodnevno objavljuje kolumne vodećih hrvatskih stručnjaka, ali i svjetski poznatih ekonomista i poslovnih ljudi.

Nobelovci u Poslovnom
Za Poslovni dnevnik pišu ili su ranije pisali Paul Krugman, Nouriel Roubini, Jeffrey Sachs, Joseph Stiglitz, George Soros, Kenneth Rogoff, Jack Welch, Paul Samuelson, pa čak i američki predsjednik Barack Obama. Kroz stalne rubrike Poslovni dnevnik redovno prati i zbivanja i u sektorima poput trgovine, IT-a, medicine, financija, marketinške industrije i svih ostalih poluga modernog gospodarstva. Kvaliteta Poslovnog dnevnika prepoznata je i izvan granica Hrvatske, što potvrđuju i brojne međunarodne nagrade. Tako je Poslovni dnevnik 2009. na Europskom novinskom kongresu u Beču osvojio nagradu za tipografiju i dizajn, a 2010. European Newspaper Award proglasio je naslovnice Poslovnog dnevnika najbolje dizajniranima u Europi. U 2011. i 2012. Poslovni dnevnik osvojio je dodatne četiri europske nagrade za vizualizaciju tekstova i tema, najbolje stranice s oglasima u novini, infografiku i najbolje naslovnice dnevnih novina u Europi. Kao priznanje zasigurno se može uzeti i činjenica da je Poslovni u 2010. izdavanjem zajedničkog priloga počeo surađivati s jednom od najuglednijih novinskih kuća u svijetu, The New York Timesom. Tako Poslovni dnevnik, kao jedini u srednjoj i istočnoj Europi na domicilnom jeziku, ponedjeljkom objavljuje najbolje tekstove i komentare tiskanog izdanja New York Timesa. Potkraj 2011. Poslovni dnevnik postao je i partner britanskog The Economista za Hrvatsku.

Komentari (1)
Pogledajte sve

kako smo razvijena nacija mi hrvati, kupujemo preko 1.700.000 primjeraka novina. wau. prenosimo vijesti economista i new york timesa. i to u vremenu izlistavanja network clouda tipa google na burzama, i klasterizacije facebooka. Svakodnevno čitamo novine i pijemo kavu – kako smo moderni i suvremeni. Baš smo informirani. Ne trebaju nam strane novine, tko je vidio ići u inozemstvo, ta imamo sve doma zahvaljujući našim velikim novinarskim perima. samo treba biti pametan i čitati puno dnevni tisak, sve će biti onda jasno. Taj bloomberg zbilja smiješno – oni ne izdaju novine uopće, samo na dot comu.
Zašto bi čitali DW, Zeitung ili Economist kao sav zapadni svijet kad u njemu nema niti jednog domaćeg novinara. nisu oni pametniji od naših, novinarstvo u zg je jedan od najjačih žurnalistika u svijetu.
Pa prenijet će sve naši novinari nama na hrvatskom – imamo Forbes, imamo NYT, Economist – nema potrebe. To je Europa. Jezik kojim govori 4 milijuna hrvata NIKADA NIKADA neće nestati, a kamoli u 45 godina?! Ta zašto bi prosječan hrvat učio strane jezike? Nema potrebe – u večernjem će biti dvaput tjedno satovi engleskog zasigurno i talijanskog. ama sviju jezika. samo nemojte zatvoriti im tiskare. dajte im da pišu i rade.
Doista, velik je i isplativ posao ulaganje u dnevne novine danas…

New Report

Close