Debrendiranje, odnosno ispuštanje imena u zaštitnom znaku, luksuz je koji si mogu dopustiti samo globalni brendovi čija je prepoznatljivost neprijeporna. U tu se igru upustila Coca-Cola u jednom dijelu kampanje "Share a Coke" (Podijeli Coca-Colu), u kojoj su ime zamijenili najčešćim osobnim imenima na svakom tržištu, afirmativnim nadimcima (frajer, carica, frend, šarmer…) i općim porukama.
Kampanju je prije dvije godine osmislila agencija Ogilvy&Mather, odnosno njezina podružnica u Sidneyju, a tamo su i otisnute prve boce s 150 najpopularnijih imena u Australiji. Europa je drugo tržište na kojem se kampanja provodi, i to na 23 tržišta skupine Coca-Cola Hellenic među kojima je i Hrvatska, u kojoj je kampanja počela 29. travnja. Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu (Coca-Cola HBC Hrvatska) kaže kako je to jedna od najvećih i najuspješnijih promocijskih akcija u proteklih deset godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu