Hrvatski brand konzultanti za brandiranje i rebrandiranje iz agencije Brandoctor su šestu godinu za redom osvojili nagradu Rebrand100, ovaj put za rad na brandu bračkog vina Stina. Posebnu Distinction nagradu uz Stinu su dobili primjerice Wrigley i Sturbucks, i to ispred poznatih svjetskih brandova poput Kellogg’sa i Hewlett-Packarda. Ovime se bračko Stina vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu, prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima, priopćeno je iz Brandoctora.
“Pričanje 'ljepljive' priče je bit dobrog brandinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom.”, izjavio je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu