Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Boudoir za stvarnu ljepotu

Autor: Antonela Zečević
30. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Brend je osnovan 2001., a glavne dizajnerice su Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić

Modni dvojac Boudoir, u sklopu kojeg kreativno djeluju sestre blizanke Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić, od samih početaka vezan je uz modnu pistu događaja Cro-a-Porter.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tijekom jedanaest sezona ovog modnog događaja redovito predstavljaju svoje kolekcije. Ove sezone, uz reviju na nedavno završenom Nivea Cro-a-Porteru, odlučile su se pridružiti modnoj akciji u sklopu kampanje “Za stvarnu ljepotu”. “Oduševljene smo što nam se javio Dove i predložio nam da se pridružimo njihovoj kampanji jer nam je to interesantno, ali nam se i sviđa to što promoviraju”, rekla je za Poslovni dnevnik Martina Čičko-Karapetrić. Također, Martina kaže da pred njima stoji veliki izazov kreiranja odjeće za reviju koju prvi put neće nositi profesionalne manekenke, ali dodaje da ipak neće biti tako teško jer u svom atelijeru kreiraju odjeću i za žene u najboljim godinama. Riječ je o modnoj, odnosno beauty kampanji koja ženama starijim od 45 godina omogućuje da postanu modeli na reviji modnog studija Boudoir u sklopu ljetnog izdanja događaja Fashion.hr u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine, a mogu se prijaviti putem spomenutog portala ili u DM prodavaonicama. Tom prigodom manekenke, one starije od 45 godina, nosit će unikatne kreacije sestara Saračević i Čičko-Karapetrić skrojene i sašivene upravo po njihovoj mjeri. Boudoir će predstaviti ukupno deset modela koji će biti vrlo svježi, ženstveni i prilagođeni njihovim modelima. Martina Čičko-Karapetrić kaže “da će to u potpunosti biti iznenađenje”. Ipak, sestre Boudoir smatraju da će ovim potezom otkloniti stereotipe prema kojima se misli da kreiraju samo za “mlade i mršave” i da će im to, dakako, donijeti i nove poslove. U povodu suradnje na spomenutom projektu Viktor Drago, producent i art direktor modnog događaja Cro-a-Porter, izjavio je: “Doista smo ponosni da su se naše modne snage pridružile ovoj kampanji i time, osim podrške ovoj hvale vrijednoj priči, obogatile modni portfelj uistinu prijateljskog modnog događaja.”

Modni dvojac Boudoir, u sklopu kojeg kreativno djeluju sestre blizanke Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić, od samih početaka vezan je uz modnu pistu događaja Cro-a-Porter.

Tijekom jedanaest sezona ovog modnog događaja redovito predstavljaju svoje kolekcije. Ove sezone, uz reviju na nedavno završenom Nivea Cro-a-Porteru, odlučile su se pridružiti modnoj akciji u sklopu kampanje “Za stvarnu ljepotu”. “Oduševljene smo što nam se javio Dove i predložio nam da se pridružimo njihovoj kampanji jer nam je to interesantno, ali nam se i sviđa to što promoviraju”, rekla je za Poslovni dnevnik Martina Čičko-Karapetrić. Također, Martina kaže da pred njima stoji veliki izazov kreiranja odjeće za reviju koju prvi put neće nositi profesionalne manekenke, ali dodaje da ipak neće biti tako teško jer u svom atelijeru kreiraju odjeću i za žene u najboljim godinama. Riječ je o modnoj, odnosno beauty kampanji koja ženama starijim od 45 godina omogućuje da postanu modeli na reviji modnog studija Boudoir u sklopu ljetnog izdanja događaja Fashion.hr u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine, a mogu se prijaviti putem spomenutog portala ili u DM prodavaonicama. Tom prigodom manekenke, one starije od 45 godina, nosit će unikatne kreacije sestara Saračević i Čičko-Karapetrić skrojene i sašivene upravo po njihovoj mjeri. Boudoir će predstaviti ukupno deset modela koji će biti vrlo svježi, ženstveni i prilagođeni njihovim modelima. Martina Čičko-Karapetrić kaže “da će to u potpunosti biti iznenađenje”. Ipak, sestre Boudoir smatraju da će ovim potezom otkloniti stereotipe prema kojima se misli da kreiraju samo za “mlade i mršave” i da će im to, dakako, donijeti i nove poslove. U povodu suradnje na spomenutom projektu Viktor Drago, producent i art direktor modnog događaja Cro-a-Porter, izjavio je: “Doista smo ponosni da su se naše modne snage pridružile ovoj kampanji i time, osim podrške ovoj hvale vrijednoj priči, obogatile modni portfelj uistinu prijateljskog modnog događaja.”

Drago je dodao da će i građani Zadra imati priliku upoznati se s dizajnerskim radom modnog dvojca Boudoir čije kreacije mogu pronaći u novootvorenom Cro A Porter dućanu u Zadru. “Nadam se da će sudjelovanje Boudoira u ovom projektu dodatno potaknuti žene u najboljim godinama, one iznad 45, da se priključe kampanji i okušaju se na modnoj pisti koja nužno nije rezervirana samo za one mnogo mlađe od njih!”, objasnio je Viktor Drago. Inače, modni brend Boudoir osnovan je u rujnu 2001. godine. Začetnice i glavne dizajnerice, Morana Saračević i Martina Čičko-Karapetrić, nakon završene Škole primijenjene umjetnosti i dizajna te Tekstilno-tehnološkog fakulteta, imale su viziju o pokretanju vlastitog modnog ateliera u kojem bi stvarale unikatnu odjeću. Ubrzo nakon pokretanja posla, pruža im se prilika da sudjeluju na prvom Cro-a-porteru 2002. godine. Njihova prva kolekcija, proljeće/ljeto 2007, polučila je znatan medijski i komercijalni uspjeh, a novost koju je Boudoir unio kao poboljšanje svoje vizualne komunikacije s javnošću i klijentima dogodila se 2004. godine, kada je snimljena prva image fotografija za kolekciju jesen/zima 2004/05. Image fotografija od tada postaje standard svake iduće kolekcije. Zaista uspješna godina za Boudoir bila je 2005. kada su osvojili Modni oscar za najbolju dizajnersku kolekciju proljeće/ljeto 2005. pod nazivom “Boudoirske kronike”. Za novu kolekciju jesen/zima 2006./07., nazvanu “Pret a portret”, prvi put dizajniraju i dječju kolekciju čime promiču novi brend pod imenom “Little miss Boudoir”, namijenjen djevojčicama od šest do 12 godina.

Autor: Antonela Zečević
30. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close