Google, najveći servis za on-line oglašavanje na internetu u Hrvatskoj, u srijedu je u Zagrebu predstavio hrvatsku verziju YouTubea.
U branši su uvjereni da je time počela utrka na lokalnom tržištu web videooglašavanja, koje raste sve brže i na kojem su već prisutne lokalne televizije RTL i Nova TV te Googleov konkurent Daily Motion.Prema podacime eMarketera, globalno je videooglašavanje na internetu lani naraslo više od 65 posto, a u posljednjih osam godina 50 puta.Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, otkriva kako prostor za rast vide u nadopuni TV oglašavanja. "Želimo pokazati oglašivačima da im TV oglašavanje može biti učinkovitije ako ga nadopune videooglašavanjem na YouTubeu", kaže Mrndže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu