Bili su mala revolucija u oživljavanju tog područja, kod njih je posao našlo više od 1000 ljudi, a danas slave 15 godina

Autor: Lucija Špiljak , 23. studeni 2021. u 13:06

Dio turističke ponude Grada Rijeke i šire okolice.

“Vjerujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima i dalje biti vodeći centar te u godinama koji dolaze pružiti siguran i potpun doživljaj kupovine”, ističe Maja Baković, direktorica Town Centra Rijeka koji slavi 15 godina uspješnog poslovanja.

Kada je u studenom 2006. godine otvoren, Town Center Rijeka bio je mala revolucija u oživljavanju čitave Primorsko-goranske, ali i susjedne Istarske, odnosno Ličko-senjske županije. Osim što se pozicionirao kao dio turističke ponude Grada Rijeke i šire okolice, ovdje je posao našlo više od 1000 ljudi.

Centar se prostire na ukupno 125.000 četvornih metara, odnosno 50.000 četvornih metara prodajnog prostora koji čini više od 120 trgovina, devet megastoreova, ugostiteljska ponuda, multiplex kino, kuglana i 2000 besplatnih parkirnih mjesta.

Tijekom godina su posjetiteljima nastojali pružati razna događanja, poput prvog klizališta na zatvorenom i prvog eko sajma na ovim područjima te ostalih programa. Nedavno je otvorena izložba s oko 500 svjetskih primjeraka izdanja Harryja Pottera na više od 50 jezika.

U Centru prevladavaju trgovine odjećom i obućom s naglaskom na najveću ponudu sportskih dućana u regiji, te dodatne specijalizirane trgovine dječje opreme, optike… Unatoč obilnoj trgovačkoj ponudi, plan Centra je pratiti kretanje trendova i stanja na tržištu te privući nove brendove, koji dolaze u Hrvatsku i tako ponuditi raznolikost kupcima, od discountera do luksuznih brandova.

Pandemijski izazovi

Koronakriza je promijenila neke potrošačke navike posjetitelja, no Centar se tome prilagodio, kaže Maja Baković.

“Na ulazima postoje brojači koji broje trenutni broj kupaca u stvarnom vremenu, tako da sa sigurnošću možemo potvrditi da se poštuje dozvoljen broj posjetitelja te se ne stvara gužva. Također, poštuju se svi higijenski standardi u cilju stvaranja što sigurnijeg boravka, kako za posjetitelje, tako i za zaposlenike centara. Usporedimo li brojke, ove godine u odnosu na prošlu godinu, u prvih deset mjeseci bilježimo rast broja posjećenosti od 6%, što je još uvijek značajno manja brojka nego smo je imali 2019. godine prije pojave virusa. Veseli nas činjenica da prometi naših zakupaca rastu u odnosu na pred kriznu 2019. uzastopno već šest mjeseci. Vjerujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima i dalje biti vodeći centar te u godinama koji dolaze pružiti siguran i potpun doživljaj kupovine”, kaže Baković.

Obnova, ekologija i usmjernost prema zajednici

Preuređenje, osvježenje i modernizacija Centra, koje je po fazama krenulo još 2018. godine, bit će u fokusu u narednim godinama. Značajne investicije usmjerene su dosad na obnovu sanitarnih čvorova, garaža, novog službenog ulaza te je izvedena modernizacija dijela rasvjete trgovačkog centra.

Izbor LED tehnologije omogućio je smanjenje potrošnje energije, a dugi životni vijek izvora svjetlosti osigurat će i uštede u troškovima održavanja. Sljedeće tri godine donose velike radove i promjene u Tower Centeru Rijeka, a već će iduće započeti zamjenom podne i zidne keramike, ličenjem zidova.

Kako ističu iz Centra, kroz naredni period pristupit će se zamjeni rasvjetnih tijela na stropu te stvaranju mini zelenih zona za odmor ispred trgovina.

Društvene inicijative

Centar se od svojih početaka uključuje u važna lokalna događanja, podržava društvene inicijative i prepoznaje važnost ulaganja u lokalnu zajednicu kroz različite segmente, pa tako primjerice godinama podupiru Riječki karneval, Fiumanku, Hrvatsko narodno kazalište Ivana pl. Zajca, Nogometni klub Rijeka, a također su bili i partner projekta Rijeka 2020. Europska prijestolnica kulture.

Tower Center Rijeka prvi je centar u Hrvatskoj koji je uveo program vjernosti za svoje kupce. Taj program sada slavi deset godina uspješnog rada. Naime, iz Centra kažu kako je u prvih deset mjeseci 2021. godine bilo aktivno oko 22.000 Golden Tower kartica te je ostvareno više od 67.000 transakcija. Imaju i mobilnu aplikaciju koja nudi nove opcije za korisnike, a odnedavno su tu i digitalni kuponi s popustima.

Iz uprave Centra kažu da rade na unapređenju komercijalne privlačnosti i jačanja imidža.

“Prvih 15 godina je tu, a planova, energije i entuzijazma ne ne dostaje ni za idućih 15”, zaključuje Maja Baković.

Komentirajte prvi

New Report

Close