Boris Ličina Borja, stručnjak za komunikaciju na digitalnim platformama s više od dvadeset godina radnog iskustva, pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija.
BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci. Ličina u BBDO dolazi na valu osvajanja globalnog digitalnog natječaja za brend Staropramen. Između ostalog, angažiran je i na poslovima vezanim uz klijenta IKEA, kojeg BBDO Zagreb vodi u segmentu razvoja i digitalne produkcije za tržišta Hrvatske, Srbije i Rumunjske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu