Odgovornost farmaceutskog marketinga danas je veća nego ikada, a potreba potrošača za edukacijom i informacijom o najboljoj dostupnoj zdravstvenoj skrbi svakako imaju prvenstvo u cjelokupnom lancu skrbi o zdravlju. Ovo je bio ključni naglasak stručno-znanstvene konferencije održane 20. studenoga 2012. u hotelu West in, gdje su prema farmaceutskom miljeu poslane krucijalne poruke vezane za odgovornost i kvalitetu ljekarničke usluge.
"Kroz pet godina koliko je Atlantic Grupa prisutna u ljekarničkom poslovanju, značajno je podignuta ljestvica u smislu ljekarničke usluge i preporuke kvalitetnih i certificiranih proizvoda. Akvizicijom Fidifarma, odnosno brenda Dietpharm 2007. godine, pokretanjem mreže ljekarni Farmacia 2008. godine i osnivanjem distribucijske mreže kroz vlastitu veledrogeriju, Atlantic Grupa je i u ovom segmentu, jedinstvenim primjerom vertikalne integracije, implementirala već dokazano uspješan model poslovanja gdje su potrebe ključnih kupaca i krajnjih potrošača, u ovom slučaju pacijenata, na prvom mjestu. Svakodnevnom i kontinuiranom edukacijom ljekarničkih timova te transparentnom prezentacijom svojstava medicinskih proizvoda još jednom je naglašena važnost ciljane i stručne preporuke za pacijenta", priopćeno je iz Atlantica..
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu