Andrija iz reklame ispovijeda se prvi put kao stvarna osoba

Autor: Lucija Špiljak , 02. srpanj 2020. u 22:00
Glumac Dario Polančec obratio se u svoje ime da ljudima prenese energiju vjere u sebe

Novi video Erste banke u kampanji vjeruj u sebe razotkriva glumca iza poznatog lika.

Pandemija je ljude suočila s brojnim strahovima i pitanjima kakva je budućnost pred nama i što točno znači “novo normalno”.

Već primjećujemo znatni pad morala i ljudsku potrebu za pozitivnim porukama, koje su potkrijepljene pravim primjerima i djelima s iskrenim ciljem. Na TV-u se ovih dana, u pauzi od izbora, vrti novi video Erste banke u sklopu kampanje Vjeruj u sebe, čiji je dio i već dobro poznato zaštitno lice Andrije, kojeg već pet godina utjelovljuje Dario Polančec.

No ovaj put Dario govori uime – Darija, stvarne osobe koja se suočava s istim strahovima kao i drugi, s pitanjem koje se često nameće: “Tko je ovo mogao planirati?”.

Nije to ni mislio biti

U videu Polančec odgovara kako nije planirao ni biti Andrija pa je shvatio da je ipak sve moguće te da trenutačna situacija ne bi trebala imati suprotni učinak na bilo što drugo u životu.

“Neke planove smo prilagodili, a što smo morali smo odgodili. Život ide dalje, a 2020. samo je potvrdila da nas troje možemo sve”, govori Polančec koji je video snimio sa svojom suprugom, sinom i bebom na putu. Kako nam je otkrio, od početka suradnje s Erste bankon stvari se spontano otvaraju bez velikih napora pa je i u ovom trenutku vrlo brzo postignut dogovor da je idealan trenutak da se pojavi kao stvarna osoba.

“Ideja je već bila načeta u prvoj image kampanji Vjeruj u sebe koju sam vodio iz mjesta koje nosim u sebi, a pretočio to u lik Andrije. Svakako je bilo odgovorno u ovom zahtjevnom i izazovnom periodu izaći sa stvarnom, iskrenom i ljudskom pričom te se kroz nju obratiti ljudima, a primjećujem da su ljudi to jako lijepo prihvatili.

Želio sam prenijeti energiju vjere u sebe koju kao pojedinac nosim u sebi, a vjerujem i svatko od nas, i koja nam daje dodatnu energiju da prolazimo kroz zahtjevne situacije. S idejom da koliko god bilo zahtjevno, postoji taj dio u nama koji nas dodatno pokrene, ta životnost koju nosimo u sebi. I da, ponekad je prvi korak zaista težak ako nismo sigurni kakav je ishod.

No isto tako nećemo niti doznati ako ga ne napravimo. Vidite što vam može pomoći da napravite iskorak i dajte si priliku tražiti podršku od drugi dragih ljudi kojih je pregršt na ovome svijetu. Sve ono lijepo je u nama, samo treba na trenutak zastati, duboko udahnuti i poslušati svoje srce”, rekao je Polančec.

Inkluzivnost i zajedništvo

Poruka je upućena pojedincima čija snaga pokreće svijet, a iz Erste banke kažu kako upravo njima žele biti podrška kroz nove ideje, inovacije i pogled u budućnost koja ne mora biti neizvjesna.

Banka ističe od ranije kroz kampanje ne komunicira samo financijsku pismenost, već ulaže i u kulturu, suvremenu umjetnost, ljudska prava, lokalne zajednice, bolnice i škole, što je i temelj kampanje Vjeruj u sebe.

Tu su i društvene i ekonomske vrijednosti, integracija, inkluzivnost i zajedništvo svih pojedinaca u društvu, neovisno o dobi, spolu, etničkoj, vjerskoj ili političkoj opredijeljenosti, spolnoj orijentaciji ili bračnom statusu, jer u tome, kažu, vide snagu cjelokupnog društva.

“Banka vjeruje u jednakost svih ljudi, odnosno pravo na ostvarenje osobnih ciljeva i ambicija bez obzira na njihove različitosti, te smatra da se upravo u tome očituje i snaga cjelokupnog društva. Stoga uvijek smatra korisnim imati dijalog i konstruktivnu raspravu na određene društvene teme i izazove, a sve s ciljem dugoročnog napretka cjelokupne društvene zajednice”, odgovaraju nam iz Erste banke naglašavajući kako su ozbiljno shvatili svoju ulogu u društvenoj zajednici, kao jedna od vodećih banaka na hrvatskom tržištu te dio jednog od najvećih pružatelja financijskih usluga u istočnom dijelu Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close