Alibaba planira na kineskom tržištu televizijske zabave uvesti svoju verziju Netflixa i HBO-a, a računa na bazu potencijalnih korisnika od 600 milijuna kućanstava.
Usluga internetske televizije na Alibabin način zvala bi se Tmall Box Office, a korisnicima bi bila ponuđena u sljedeća dva mjeseca, izjavio je u nedjelju u Šangaju Liu Chunning, direktor digitalne zabave u toj kompaniji. Dio sadržaja Alibaba bi sama proizvodila, dodao je Chunning na briefingu za novinare, prenosi Bloomberg. "Želimo stvoriti potpuno novo iskustvo obiteljske zabave. Naš je cilj postati ono što su Netflix i HBO u Americi", kazao je novinarima Chunning.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu