Dalibor Šumiga osnivač je brzorastuće agencije Promosapiens, specijalizirane za bihevioralni marketing. Iako nedavno osnovana (2014.), agencija Promosapiens, članica HUP-ove Udruge malih i srednjih poduzetnika, već se etablirala i na stranom tržištu.
Što je bihevioralni marketing?
To je grana marketinga koja se bavi analizom ponašanja korisnika, odnosno kupaca. Počeo je online, ali se sve više primjenjuje i offline. Praktički ga koriste svi koji se bave marketingom. Ponekad nisu toga svjesni ili su svjesni, ali ne znaju protumačiti podatke i na temelju njih kreirati kvalitetnije marketinške kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu