Inovativne komunikacije mogu graditi pozitivne globalne promjene te unaprijediti živote milijuna ljudi, stav je Aarona Sheriniana, od lani je potpredsjednika za globalnu komunikacijsku transformaciju u Philip Morris Internationalu. Amerikanac ima golemo iskustvo i u diplomaciji SAD-a i u civilnom sektoru u UN Foundationu, gdje je njegov tim dobio nagradu Public Affairs Team of the Year (Tim za odnose s javnošću godine), dok je Sherinian okrunjen titulom Global Communications Professional of the Year (Profesionalac godine u globalnim komunikacijama). Bio je i globalni direktor komunikacija Aga Khan Development Networka. Za Poslovni dnevnik govori o novim izazovima preobrazbe kompanije i aktualnim komunikacijskim strategijama u kojima se moramo boriti i s lažnim vijestima.
Nakon bogate karijere u korporativnom i diplomatskom sektoru, pridružili ste se tvrtki Philip Morris International. što je to što Vas zanima na trenutačnoj poziciji zbog čega ste prihvatili ponudu?
Kao komunikatoru, nema većeg izazova nego pomoći u poticanju razgovora o budućnosti bez dima. To ima potencijal da utječe na ljude svugdje. Riječ je o razgovoru koji naglašava važnost dijaloga s poštovanjem, kulturne osjetljivosti i predanosti novim i odvažnim načelima modernog angažmana. Mi, ljudi iz Philip Morrisa, usred smo korporativne transformacije koja je doista jedinstvena. Pomoći u dijeljenju naše priče nešto je što me motivira. To nije lako jer su to pitanja koja su ispunjena emocijama i potrebom da se što prije riješe. Ali to je ono što – ako se to dogodi ispravno – može pomoći u stvaranju bolje budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu