Dvostruka priroda krize – jedna koja predstavlja opasnost, a druga priliku, aktualna je i danas, kad se kompanije kontinuirano suočavaju s brojnim izazovima, a nepredvidljivost, neizvjesnost i sposobnost prilagodbe postaju način života i upravljanja organizacijama. Rezultati drugog PwC-ovog istraživanje Global Crisis Survey pokazuju da je više od 70 posto ispitanika – poslovnih lidera, izjavilo da je kriza negativno utjecala na njihovo poslovanje. U istom je istraživanju čak 95 posto ispitanika izjavilo da postoji potreba za unaprjeđenje njihovih vještina upravljanja krizom.
Iako u teoriji većina lidera zna da bi trebala imati plan odgovora na krize, samo 35 posto ispitanika PwC-ovog istraživanja ga je imalo. Dio tog kriznog plana treba biti i plan krizne komunikacije jer, kad se dogodi kriza, komunikacija organizacije treba biti brza, točna i dosljedna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu