Allianz Zagreb je i u 2014., jednoj od najizazovnijih godina za osiguravatelje na hrvatskom tržištu, ostvario rast tržišnog udjela i ukupne premije nastavivši time niz uspješnih godina u svome poslovanju. U 2014. Allianz je ostvario bruto dobit u iznosu od 113,7 milijuna kuna, dok su ukupni bruto premijski prihodi dosegli 1.218,1 milijuna kuna. To je za 38,6 milijuna kuna ili 3,3 posto više u usporedbi s 2013. godinom. Istodobno je cjelokupno tržište osiguranja lani zabilježilo pad bruto premije od 5,7 posto. Granica solventnosti, važan pokazatelj kvalitete poslovanja u 2014. godini iznosila je 249,2 posto što je za 14,3 postotnih poena više nego u istom razdoblju prethodne godine.
"Zadovoljni smo rezultatima ostvarenim u prošloj godini jer smo nastavili višegodišnji niz uspješnih godina i ponovno rasli unatoč teškoj situaciji na tržištu. U svim ključnim segmentima poslovali smo bolje od ukupnog tržišta, što potvrđuje ispravnost naše poslovne strategije. Stabilnost, sigurnost i održivost ostaju ključne odrednice na kojima temeljimo naše poslovanje.", izjavio je Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu