Tommy, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, potpisao je strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki talijanskog brenda. Tim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama.
Bez posrednika
Direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Istodobno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coopovih robnih marki za Hrvatsku.
“Tommy ovime nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim europskim proizvodima”, poručuju iz kompanije u vlasništvu Tomislava Mamića.
Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70 posto artikala činit će prehrambeni proizvodi, od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana. Svi ti proizvodi u Tommyjevim trgovinama bit će dostupni po najkonkuretnijim cijenama unutar svojih kategorija, tvrde.
Suradnja s Coopom značajan je iskorak u diferencijaciji ponude Tommyja i dodatno učvršćuje njegovu tržišnu poziciju kao lanca koji kontinuirano odgovara na potrebe svojih kupaca, nudeći im vrhunsku kvalitetu, europske standarde i najbolji omjer cijene i vrijednosti, poručuju iz Tommyja.
“Ovo partnerstvo za nas je važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još veće konkurentnosti i kvalitete ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Foodom svojim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova,” izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja.
Talijani vide potencijal
Tommy i Coop Italian Food dijele slične zajedničke vrijednosti usmjerene na kvalitetu, transparentnost i etičko poslovanje. Upravo je Coop Italia postavio etiku kao temelj svog poslovanja i prvi je europski trgovački sustav s certifikatom za etičko poslovanje SA 8000 još od 1998. godine.
“Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije – približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo zajedno s Tommyjem,” izjavio je Paolo Bonsignore, komercijalni direktor Coop Italian Fooda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu