Eko-dizajn relativno je nov i rijetko korišten termin u Hrvatskoj, a odnosi se na proizvodnju koja uzima u obzir efekte koje proizvod ima na životnu sredinu.
To se odnosi na emisiju CO2 u okoliš, ali i korištenje drugih resursa (poput vode) u proizvodnji. S obzirom na to da je ekološki održiva proizvodnja, jedno od ključnih pitanja današnjice, u promociju iste se uključila i Europska unija koja putem raznih projekata potiče poduzetnike da osuvremene svoju proizvodnju na načelima eko-dizajna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu