Poziv, sastanak, mejlovi, poziv, video sastanak, mejlovi… Otprilike tako izgleda jedan prosječan Ivanov dan. Ivan je stručnjak za marketing u jednoj velikoj tvrtki koja se bavi robom široke potrošnje. Baš usred jednog takvog dana Ivan je krenuo na prezentaciju novog rješenja koje mu potencijalni dobavljač nudi. Prezentacija je započela klasičnom i dosadnom “O nama” pričom i slajdovima. Podsjetilo ga je to na studentske dane i neke loše spojeve gdje je druga strana govorila isključivo o sebi. Već je pomalo požalio što je uopće prihvatio poziv na prezentaciju. Mogao je poslati kolegu. Ipak, odlučuje ostati te kasnije na red konačno dolazi i dio o rješenju i konkretnijoj ponudi dobavljača. Ali problem je što Ivan pola toga ne razumije jer prezenter govori stručnim vokabularom kao da govori sa svojim kolegama. Puno je svakojakih podataka, činjenica i istraživanja, ali Ivanu nedostaje interpretacija što to sve skupa znači za njega i tvrtku u kojoj radi. Osjeća se kao da su pred njega bacili hrpu puzzli koje bi on u svojoj glavi trebao posložiti. Ne nedostaje mu „Hvala na pažnji“ slajd – jer naravno da je prezentacija njime završila! Najzanimljivije mu je bilo to što je nakon klika daljinskog pojava tog slajda iznenadila i samog prezentera jer je mislio da ima još slajdova. Ivanu se činilo da su cijelu “prezu” sklepali večer prije i da su se mogli više potruditi kad je već za njih izdvojio sat vremena iz svojeg prenatrpanog kalendara. Čini mu se da je taj sat mogao puno pametnije iskoristiti. Primjerice, za ručak koji je zbog prezentacije preskočio i o kojem je dobar dio prezentacije razmišljao. Dobavljaču je zahvalio na prezentaciji i rekao da moraju razmisliti o njihovom rješenju te da će se javiti naknadno. Nikada se nije javio.
Par tjedana kasnije Ivan ima važnu prezentaciju pred menadžmentom. Jako je zaposlen, nikako se ne stiže toga uhvatiti. Počinje u zadnji čas – večer prije…

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu