Obiteljski biznisi često se suočavaju s jedinstvenim izazovima kada dođe vrijeme za rebranding. Nasljeđe, tradicija i osobne veze s kupcima igraju ključnu ulogu u njihovom identitetu, što modernizaciju brenda čini osjetljivim, ali i potencijalno iznimno uspješnim procesom. Proces transformacije zahtijeva pažljivo balansiranje između očuvanja tradicije i prilagodbe suvremenim trendovima. Nedavni primjer na hrvatskom tržištu koji se posebno izdvojio je rebranding Stolarije Ćuk, koja je kroz suradnju s brend agencijom Kofein postala Otus&Otus, te pokazuje kako rebranding može ojačati poslovanje i otvoriti vrata novim tržištima.
Tradicionalna snaga obiteljskih biznisa



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu