Otkad je Raiffeisenbank Hrvatska ponudila svojim klijentima prvo mobilno bankarstvo u Hrvatskoj, usmjerenje prema digitalnim i inovativnim proizvodima i uslugama, koji se razvijaju osluškivanjem potreba klijenata, bilo je njezino poslovno opredjeljenje.
Danas, 30 godina od osnutka RBA u Hrvatskoj, banka je koja na siguran i jednostavan način svojim klijentima pruža brojne digitalne mogućnosti za ispunjenje njihovih financijskih potreba. Jedna je od rijetkih banaka koja svojim klijentima nude 100 % online otvaranje računa, ne samo privatnim korisnicima, već i poslovnim subjektima. Osim otvaranja računa, klijenti Raiffeisen banke potpuno digitalnim putem mogu zatražiti te dobiti kredit, bez posjeta poslovnici. Također, mobilna aplikacija mojaRBA pruža klijentima mogućnost potpunog digitalnog uključivanja u banku te nudi širok raspon usluga za klijente kao što je epozajmica, plaćanje kontaktima putem Klik Paya bez unosa IBAN-a, SEPA plaćanja i broje druge opcije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu