Budi li i u vama miris svježe skuhane kave neodoljivu želju da ju okusite, čak i ako niste ljubitelj omiljenog toplog napitka? Podsjeća li vas miris toplog domaćeg kruha na djetinjstvo, toplu bakinu kuhinju i sretna obiteljskih druženja? A poželite li skoknuti do najbliže parfumerije kada osjetite miris novog parfema u slatkom zagrljaju drage osobe? Da, čudesno je kako miris lako i brzo pronalazi put do našeg srca. U trenutku u nama probudi sjećanja, pokrene pravu eksploziju emocija i izmami osmijeh na lice.
Razlog za osmijeh daje nam i Lancôme La Vie Est Belle, linija mirisa koja pokreće sva naša osjetila. A pokreće ih i Go2Digital sa svojim interaktivnim brendiranim citylight ekranima u kampanji Lancôme Podari osmijeh. Ambasadorice nove globalne kampanje poznata su lica poput Julie Roberts, Zendaye i Lily Collins. Kampanja predstavlja miris na potpuno novi način, a dijelom ove mirisne priče imale su prilike biti i posjetiteljice City Centra One West te Arena Centra, koje su mogle doživjeti novu La Vie Est Belle priču.