Osim o svom osobnom zdravlju prilikom kupnje hrane, potrošači sada aktivno razmišljaju i o okolišu. Ovi ekološki osviješteni potrošači, koji se također nazivaju “klimatičari”, spremni su promijeniti svoje prehrambene navike kako bi zaštitili planet otkrili su to podaci 15. izdanja godišnjeg izvještaja Tetra Pak Indexa 2023.
Tržište zdrave hrane već je dobro etablirano što omogućuje potrošačima aktivno traženje proizvode koji će imati pozitivan učinak na njihovu fizičku dobrobit. Ipak, većina njih sada ima holističkiji stav jer 70% ispitanika smatra da zdravi proizvodi ne bi trebali štetiti okolišu, dok je drugih 54% ispitanika spremno preuzeti odgovornost za planet i promijeniti svoje prehrambene navike kako bi pridonijeli boljem svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu