Govorili su mi da odustanem, nagovarali da ugasim Žuti klik kojim sam htio povezati domaće OPG-ovce preko Hrvatske pošte s kupcima, ali sam bio tvrdoglav. I znate što? Promet nam je porastao za 600 posto u korona krizi, među najprodavanijim nam je lički krumpir, a posao s dostavom paketa Podravke, Kraša, Badela, Labuda i drugih preko noći je eksplodirao – govori nam to čelnih Hrvatske pošte Ivan Čulo koji za sebe kaže da je “stari poštar”.
Jer do fotelje direktora Čulo se penjao od šaltera u Vrbovcu i kaže: “Još u glavi čujem zvuk pečata koje sam lupao i znam što znači F12 ili F4 na kompjuteru na šalteru pošte”.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu