Razvili ste kvalitetan proizvod ili uslugu i planirate doći do kupaca. Ipak, osim klasičnih oglasa i marketinških kampanja, nedostaje vam prodajni segment ne bi li polučili uspjeh i doprli do svih ciljanih kupaca i potencijalnih klijenata.
Upravo u tom dijelu prostor za svoj biznis vide poduzetnici Bojan Bernik i Saša Tenodi, koji su krajem prošle godine osnovali tvrtku Alter Advoco (na latinskom znači “drugi poziv”, tj. follow up) koja klijentima nudi usluge outsource prodaje kroz prodajni call centar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu